Buggy Python 800 EFI 58HP
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:
4-stroke, watercooled, fuel injection, 12 valves, DOHC(Dual Overhead Cam)
Siemens VDO ECU εγκέφαλο με OBD II Diagnostics
Electronic fuel injection (EFI) by Siemens
Ψυγείο αλουμινίου
Κυβισμός: 812cc/3 cylinder, σχέση συμπίεσης 9.5:1
Ισχύς: 58hp / 6000 rpm (15 Kw με περιοριστή ταχύτητας)
Ροπή: 70 Nm / 3500~4000 rpm
Τελική Ταχύτητα: 115 km/h (80km/h με περιοριστή ταχύτητας)
Ανάφλεξη: CDI
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικού ψεκασμού EFI by Siemens
Siemens VDO ECU εγκέφαλο με OBD II Diagnostics
Electronic fuel injection (EFI) by Siemens
Ψυγείο αλουμινίου
Κυβισμός: 812cc/3 cylinder, σχέση συμπίεσης 9.5:1
Ισχύς: 58hp / 6000 rpm (15 Kw με περιοριστή ταχύτητας)
Ροπή: 70 Nm / 3500~4000 rpm
Τελική Ταχύτητα: 115 km/h (80km/h με περιοριστή ταχύτητας)
Ανάφλεξη: CDI
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικού ψεκασμού EFI by Siemens
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΟΣ:
Μ/Π/Υ: 2880/1570/1600mm
Μετατρόχιο: 1300/1360mm (front/rear)
Μεταξόνιο: 2050mm
Απόσταση από το έδαφος: 280mm
Βάρος: 500kg
ΠΕΔΗΣΗ:
Συμπλέκτης: Υδραυλικός αυτοκινητιστικού τύπου(όχι ντίζα)
Φρένα: Υδραυλικά δισκόφρενα διαμέτρου 240mm
Parking: Χειρόφρενο
Ζάντες: 14" Αλουμινίου
Λάστιχα (Ε/Π): 27'x 8-14' ,27'x 11-14'
Φρένα: Υδραυλικά δισκόφρενα διαμέτρου 240mm
Parking: Χειρόφρενο
Ζάντες: 14" Αλουμινίου
Λάστιχα (Ε/Π): 27'x 8-14' ,27'x 11-14'
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ:
Χειροκίνητο 4 σχέσεων + όπισθεν, αυτοκινητιστικού τύπου
ΚΑΥΣΙΜΟ:
Αμόλυβδη 95 Οκτανίων
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ:
Αλουμινίου 23 L
ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Εμπρός:
Ανεξάρτητη
Διπλά ενισχυμένα ψαλίδια με προστατευτικά πάνελς αλουμινίου
Αγωνιστικού τύπου Αμορτισέρ Αζώτου (Nitrogen), Yψηλής απόσβεσης, πλήρως ρυθμιζόμενα σε ύψος και σε σκληρότητα
Πίσω:Ανεξάρτητη σε κάθε τροχό/διπλά ενισχυμένα ψαλίδια με προστατευτικά πάνελς αλουμινίου
Αγωνιστικού τύπου Αμορτισέρ Αζώτου (Nitrogen), Yψηλής απόσβεσης, πλήρως ρυθμιζόμενα σε ύψος και σε σκληρότητα
Πίσω:
ΣΑΣΙ - ΠΛΑΙΣΙΟ:
Πλαίσιο: Ενιαίο σωληνωειδές πλαίσιο, 100% άκαμπτο
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ:
Χαρακτηριστικά μοντέλου 2012:
- Νέος 3-κύλινδρος 12-βάλβιδος κινητήρας Electronic Fuel Injection αυτοκινητιστικού τύπου
- 90% μεγαλύτερη ιπποδύναμη σε σύγκριση με το απερχόμενο Matador 650
- Νέα μετάδοση,κιβώτιο ταχυτήτων και διαφορικό αυτοκινητιστικού τύπου
- Νέο ντεπόζιτο απο 100% αλουμίνιο
- Επανασχεδιασμένο ψυγείο εξ'ολοκλήρου απο αλουμίνιο
- Επανασχεδιασμένο μεγαλύτερο πλαίσιο με 70mm χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σύγκριση με το απερχόμενο Matador 650
- Βελτιωμένο στα σημεία(άκρα,μουαγιέ,ημιαξόνια,ρουλεμάν,μπαλάκια) για ακόμη υψηλότερη ανοχή
- Υδραυλικός συμπλέκτης αυτοκινητιστικού τύπου
- Νέα μέθοδος βαφής πλαισίου για αντιδιαβρωτική προστασία και αντοχή στο χρόνο
- Μεταλλικά χρώματα(μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο)
- Επανασχεδιασμένη κρεμαγιέρα τιμονιού με τεχνολογία διπλών σταυρών (ελαφρύτερο τιμόνι)
- Νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED
- Επανασχεδιασμένο ηλεκτρικό σύστημα, ασφαλειοθήκη και καλωδίωση με εξαιρετική μόνωση
- Αγωνιστικά αμορτισέρ Piggyback αζώτου πλήρως ρυθμιζόμενα καθ'ύψος και σε σκληρότητα έως 6 bar πίεση